Lo: Snickar tjej

Kategori: Allmänt

Sigrid hjälpte morfar att snickra i somras. Denna lo är gjord med endast ett papper från crate pretty party tror jag serien heter. Jag brukar ju vanligtvis ha massa olika papper på mina sidor så det känns nästan lite konstigt att bara ha använt ett...=)


Alla detaljer är också från crate. Blev faktiskt väldigt nöjd med denna sidan.

Nu när Hildas Rum har lagt ner har jag inget DT uppdrag mer vilket känns väldigt tråkigt. Har verkligen tyckt det var roligt och utmanande för mig. Hoppas det dyker upp något nytt snart...=)

För övrigt så har jag börjat jobba igen nu. Både =) och =(
Känns roligt att komma igång igen men jobbigt att behöva lämna Sigrid. Skönt iallafall att jag har börjat på ett nytt jobb med väldigt bra kollegor. Så när jag väl kommer in i allt så kommer det säkert bli kanon. Jag ska jobba 80% så det blir ju inte jätte länga dagar för Sigrid samt att hon kommer vara ledig fredagar med min mamma eller björns.

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: