DT uppdrag för Lektyg och Hantverk

Kategori:

I somras slog det mig att jag verkligen saknar att ha ett DT uppdrag. Det har givit mig så mycket ny inspiration och jag har verkligen utvecklat mitt skapande. Så jag bestämde mig för att skicka in lite spontana ansökningar, varav jag kände särskilt för ett av dem..=) Gissa om jag blev glad när Pia från Lektyg och Hantverk mailade tillbaka och ville ha mig som DT. Vi mailade lite och jag fick klart för mig hur allt skulle fungera. Det kändes genast hur bra som helst för mig. Hela upplägget var så igenomtänkt och proffsigt, vilket jag gillar. Så igår var jag iallafall i och hälsade på Pia. Direkt som jag kom in i butiken kändes det ännu mer rätt. Pia var helt fantastisk och allt var så igenomtänkt och det passade mig precis. Sen gillade jag butiken massor precis min stil på papper och allt annat. Sen hade Pia förberett ett första DT kit till mig. Hur bra som helst. Helt fantastiska saker som kommer passa mig perfekt. Bild på det kommer i ett annat inlägg. Jag fick så mycket pyssellust när jag var där och hela vägen hem grunnade jag på vad jag skulle göra...=) Lite skadat jag vet men men. Sen inhandlade jag även mycket nya saker så nu är det bara att sätta sig i pysselrummet.
 
Sen frågade Pia om jag ville vara med på en pysselträff som heter Steningehelgen. Mer info om det kommer Pia lägga ut snart. En hel helg med bara pyssel samt några kurser kommer det att bli. Tjoho så skoj. Jag kommer ju att åka själv så om någon mer vill åka med mig så meddela...=)
Det kommer även att komma en presentation av mig mm på lektyg och hantverks blogg. Så håll utkik där.
 
/Kristina
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: