Jag är en skidåkartjej

Kategori:

Förra lärdagen var vi på DT träff på Lektyg och Hantverk och det var verkligen en superrolig dag. Så himla roligt att träffa dt gänget och byta lite pysseltankar. Pia hade just fått hem helt underbara papper från Theresa Collins senaste kollektion. Jag fastnade direkt för dessa papper.
På denna lo har jag använt mig av många olika tekniker. För er som kommer på Steninge kommer ni att få veta mer om olika tekniker på sin lo.
För övrigt så händer det mycket i mitt liv. Bröllopet ska planeras vilket jag tycker är superroligt samt att jag inom snar framtid kommer att byta jobb. Fick ett kanonerbjudande jag verkligen nappade på =) Så det blir spännande framöver med allt. Berättar mer om allt en annan dag.
 
Kram på er

Kommentarer

  • Anna säger:

    Snygg layout med många detaljer och lager på lager som är så snyggt!

    Vinterkramen Anna

    2013-02-15 | 22:20:06
    Bloggadress: http://annastenman.blogspot.se

Kommentera inlägget här: