Jul

Kategori: Allmänt

Hoppas ni alla har haft en riktigt bra jul med mycket god mat och många paket från tomten. Vi har varit borta på rätt många kalas över julen så det har blivit en del julmat. Men det gör mig ingenting för julmaten är det bästa jag vet. Tomten kom även med en del paket. Tyckete det var rätt fullt under granen i år också. På juldagen var vi hos farmor och farfar och firade med släkten. Även där hade tomten varit med klappar.
Den presenten som jag kände mig mest nöjd med att ha gett bort var ett pussel med en bild på mig som Björns pappa fick. Hade även gjort en röd ram runt korten och en text där det stod god jul från mig. Verkligen en lyckad present som verkligen uppskattades. Sedan överraskade jag även familjen med fina almanackor för 2009 som jag hade gjort i datorn med digital scrapbooking. Mycket smidigare att göra och dessutom väldigt roligt.
Innan jul fick jag även knåpat ihop mitt första pop up kort till pappas bror och hans fru som båda har fyllt 50 år. Då jag inte tidigare har gjort pop up kort så tog det sex timmar för mig att få ihop det kortet. Men jag blev väldigt nöjd med det. Det var dessutom väldigt roligt att göra och roligt att ge bort. Så här såg det ut.



Nästa vecka kommer vi att åka upp till Stöten med ett par kompisar och deras dotter. Det ska verkligen bli roligt att komma upp och åka lite snowboard.
Hoppas att ni alla får ett gott nytt år.

/Kristina

Kommentarer

  • Lene säger:

    Hej

    Fint att du har haft en bra jul, det har vi ochså. Synd den bara går allt för fort!!

    Ha det fint på nyår!



    Kram Lene

    2008-12-28 | 21:54:48
    Bloggadress: http://lenespyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: