Har blivit utamand

Kategori: Allmänt

Har aldrig förut blivit utmanad så jag tar verkligen detta på största allvar.
Jag har blivit utmanad av Petra. Regler för utmaningen är som följer; Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, alldagliga som knasiga.
Utmana 7 stycken bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
JAG....
  • Är extremt trött. Lägger mig innan 9 varje kväll och sover gärna middag om det ges tid
  • Tycker det är extremt tråkigt att städa och det händer allt som oftast att jag fuskar
  • Har en dålig ovana att jag måste ha en liten godisbit efter maten. Skulle kunna dö om jag inte fick det.
  • Sover med ett urgammalt osexigt tantnattlinne
  • Kollar på filmen Dirty Dancing 2 minst en gång i veckan
  • Hatar småkryp och skriker så fort minsta lilla kryp närmar sig
  • Känner mig väldigt nöjd när jag har cyklat till jobbet (som tar 4 minuter) och tycker att jag har fått veckans träning bara genom det

Är lite osäker på om jag har 7 personer att utmana men jag utmanar väl några iallafall. Jag utmanar:
Lene
Mira
Sara

Ha det så bra
/Kristina

Kommentarer

  • Mira säger:

    tack för den du =)

    2008-11-14 | 10:16:42
  • Petra S säger:

    KUL att läsa dina 7 saker !

    Har inte ens sett Dirty Dancing 2......men gillar ettan !

    Ha det så bra.

    Tack för inköp!

    Kramis Petra

    2008-11-16 | 10:00:23
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: