Pysselträff

Kategori: Allmänt

I söndags var jag på pysselträff hemma hos Lene. Vi satt och pysslade från 11 på förmiddagen till 7 på kvällen. Snacka om att det blev en heldag med pyssel. Lene hade även fixad god mat och Camilla hade med fika. Det var verkligen en trevlig dag. Jag var på ett väldans pysselhumör innan och visste precis hur jag skulle göra så jag hann faktiskt med sex kort under dagen. Rekord för att vara mig. Nu känner jag att jag börjar bli klar med mina egna julkort så det känns skönt. Här kommer bilder på julkorten.


Börjar även känna mig bättre efter min vurpa förra veckan. Tänk vad pyssel kan göra. Framöver kommer det även bli en del julpysslande på jobbet så det ska bli mysigt. Kan inte fatta att det snart är jul, denna terminen har verkligen gått fort.
I helgen när det är första advent tänkte jag åka hem till mamma och pappa, vilket ska bli mysigt då det var ett tag sen. Ska faktiskt på ett års kalas också till lille Daniel på lördag. Det ska verkligen blir roligt.

Ha det gott
/Kristina

Kommentarer

  • Mira & Daniel säger:

    Roligt att du kommer!!!! Kramar

    2008-11-27 | 08:19:52
    Bloggadress: http://mira.misic.se
  • Lene säger:

    Ja, det var jättekul i söndags! Hoppas vi kan träffas snart igen.



    Kram

    2008-11-27 | 11:58:27
    Bloggadress: http://lenespyssel.blogg.se/
  • Angelika säger:

    Å va mycket fina julkort du gjort!

    Roligt med pysselträff :-)

    Hoppas allt e bra annars, här rullar det på...

    Kram

    2008-11-30 | 22:13:45
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: