Ännu mer julkort

Kategori: Allmänt

Efter att ha pysslat från klockan ett till sju i lördags kände man sig lite mättad på julkort. Men oj så trevligt vi hade. Det blev dock inte så mycket pysslat för mig men det spelar ingen roll. Det viktiga är att man har roligt. Jag hann med ett kort under dagen och sedan påbörjadfe jag flera som jag limmade och dekorerade i söndags. Över lag känns det som jag har snöat in mig lite på rosa julkort så i år verkar de flesta bli rosa. Men förra året hade jag turkosa julkort så varför inte rosa i år. Nästan allt material till dessa julkort tror jag också kommer från designat.
 


I helgen ska jag åka till Stockholm och hälsa på en barndomskompis vilket verkligen ska bli roligt. Bokade biljetterna redan i somras så jag har verkligen hunnit ladda. Hoppas att det blir ett och annat pysselstopp i helgen också. För övrigt tror jag bara att vi ska ta det lugnt och bara umgås då det inte blir att vi ses så ofta.
 
Ha det bra

/Kristina

Kommentarer

  • Cinna säger:

    Hallå där! Fina julkort - men jag tror bestämt att en del av materialet kommer från bl a Panduro inköpt i en viss butik.... ;)

    2008-10-22 | 20:49:11
  • Sofie säger:

    Hej! Vilken fin blogg du har:) Vi kanske springer på varandra i Stockholm i helgen för jag ska oxå dit!!

    Ha det gott//Kram

    2008-10-22 | 21:16:37
  • Angelika säger:

    Vilka jättesöta och fina julkort du gjort!

    Vi ska med till Stockholm i helgen ja eller lite utanför. Det blir 1-årskalas för oss, sambons systerson fyller år :-)

    Hoppas vi ses snart igen och ha en jättetrevlig resa nu!

    Kram kram

    2008-10-23 | 16:17:47
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com
  • Michaela säger:

    Jag bara ÄLSKAR kortmakarens tomtestämplar. Superfina kort du gör! Mycket inspirerande! kjam.....

    2008-11-08 | 20:57:00
    Bloggadress: http://madebym.wordpress.com

Kommentera inlägget här: