Förbruka så mycket material som möjligt

Kategori: Allmänt

Jag b rukar alltid få små pikar av mina pysselkompisar att jag slänger så mycket spilbitar. Jag tycker det är så svårt att veta vad man ska göra av alla spillbitar. Nu känner jag mig dock nöjd då inget papper finns kvar av denna sort. Det räckte både till en Lo och ett kort. Har en tendens att snöa in mig i vissa tekniker. För tillfället har jag fått pippi på att sy på kort med symaskinen eller för hand. Det är faktiskt väldigt roligt. Det blev två färgglada layouter.


För övrigt så njuter jag verkligen av det fina vädret. Så skönt att slippa frysa då jag gör det alla andra dagar om året. Bara synd att man inte har semester men jag är ändå ute mycket i mitt jobb. Hoppas att det fina vädret består sig till helgen.

/Kristina

Kommentarer

  • Petra säger:

    Jaha, menar du att vi inte kommer att kunna sno dina spillbitar längre ?? haha !!



    Fin Lo och härligt färgglatt kort du gjort !!

    Sista arbetsdagen idag, sen är det 5 veckors semester !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sköt om dig !

    Kram Petra

    2009-07-03 | 08:32:27
    Bloggadress: http://www.petras-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: