Nytt utseende

Kategori: Allmänt

Har kämpat som bara den för att få klart mitt nya utseende på bloggen. Oj så irriterad man blir när det strular och man inte vet hur man ska göra. Fick ringa lite blogghjälp idag. Men nu börjar det arta sig som jag vill iallafall. Det är lite småpill kvar men det får jag fixa efter helgen.
Vi ska åka till Varberg över midsommar och fira med mamma och pappa. Det ska bli riktigt mysigt. Ska bara ta det lugnt och slappa och äta god mat. Det ska verkligen bli skönt.

Hoppas ni får en bra midsommar

/Kristina

Kommentarer

  • Angelika säger:

    2009-06-17 | 22:26:38
  • Anonym säger:

    Å vilken snygg och fin blogg du fått! Ja jag tyckte den va fin förut också men kul att förändra sig lite :-)

    Härligt att åka iväg över midsommar, vi ska bara va hemma men det ska bli lite skönt det med..

    Jättefina kort du gjort härunder!!

    Tack för kommentaren i min blogg :-)

    Hoppas nu ni får en härlig och trevlig midsommar!

    Kram A

    2009-06-17 | 22:29:36
    Bloggadress: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: