GI mat

Kategori: Allmänt

Förra måndagen började jag äta GI mat. Första dagarna trodde jag aldrig att jag skulle klara det men sen gick det bättre. Man äter ju ändå sig mätt vilket är bra för annars tror jag inte att jag hade klarat det. Jag börjar faktiskt tycka att det är rätt gott. Här kommer bild på två rätter som jag har lagat i veckan. 
              
Tacco burgare med sallad            Laxburgare med sallad
och cashewnötter

Båda var faktiskt riktigt goda. Tror faktiskt att jag har gått ner lite i vikt också. Typ 2 kg på en vecka. Har ingen våg men har vägt mig på en äldre våg på jobbet så det stämmer väl ungefär. Hoppas denna veckan ska gå lika bra som den förra. Nu ska jag dessutom börja träna lite mer i veckan. Joga i morgon och sedan friskis någon annan dag. Sen ska jag försöka gå lite mer än vad jag gjorde förra veckan. Hoppas det ska gå bra.

/Kristina

Kommentarer

  • Petra säger:

    Hej !

    Grattis till viktminskningen !

    Ha det gott.

    Kram Petra

    2010-01-17 | 14:16:14
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/
  • Sara säger:

    Hej Kristina....med mig är de bara bra, hur är de i allt flyttande? Måste ta en fika snart igen tycker jag! Mitt diadem köpte jag för rätt länge sen, på Kicks tror jag, är sådär lagom stor rosett! kram

    2010-01-17 | 23:09:02
    Bloggadress: http://sarabjersgard.blogg.se/
  • Systeryster säger:

    Mummmmmmms det ser asagött ut =)Beställde boken idag! Puss på dig

    2010-01-19 | 19:02:03
  • Angelika säger:

    Hej!

    GI har jag också testat med det va inget för mig, saknade bröd och pasta för mycket, haha!

    Du jag hade en fråga...

    Planerar ju en storträff till den 27:e mars, kanske du hört??

    Kommer att ha några tävlingar på träffen och tänkte höra om du hade lust att göra en skiss som kan passa till både scrapsida och kort? Du gör ju så fina skisser! Och i datorn och allt :-)

    Bara en fråga och om du hinner och har lust, tänk på saken!

    Hoppas allt är bra annars och att vi ses snart igen!

    Kram kram A

    2010-01-28 | 17:21:35
    Bloggadress: http://www.angelicasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: