Tävlingsbidrag till månadens utmaning

Kategori: Allmänt


Så här ser skissen ut.

Jag som älskar blommor har länge velat göra en lo med maaaasa blommor så denna skiss passade mig perfekt.
Här kommer mitt bidrag:

Papper från Bo Bunnys serie Aloha. Helt underbara papper. Jag som faktiskt inte har en enda stämpel från Vildastamps skulle bli särskillt glad om jag vann. Bara att holla tummarna igen...=)

Här hemma renoveras det för fullt i Sigrids rum. Björn har rivit allt idag. Imorn ska det handlas garderober. Sen ska golv läggas och väggar tapetseras. Skoj när det blir klart.

/Kristina

Kommentarer

  • Carina säger:

    Hej,Kristina!

    Får tacka för din underbara LO,med söta Sigrid och fjärilar.Får önska dig Lycka Till hos Månadens Utmaning.

    2012-05-12 | 17:57:07
    Bloggadress: http://carinaspysselsida.blogspot.com
  • Angelica säger:

    Åh va fin!

    Jättehärlig LO, älskar färgerna och blomsterhörnet!

    Jättefin! =)

    Kram A

    2012-05-14 | 08:12:59

Kommentera inlägget här: