Fortsättning Maya Road minialbum

Kategori:

Förra veckan bloggade jag första delen om mitt minialbum med Maya Road. Idag kommer en fortsättning.
Framsidan på albumet har jag använt ett av de mönstrade pappren från serien Color Wash. Även bokstäverna till rubriken är där ifrån. Som ni kanske redan vet är jag ett stort fan av olika stämplar. Har hur många som helst hemma och köper ändå ständigt nya. De stämplarna som jag har snöat in mig på just nu är från My minds Eye. Dessa har jag använt i bakgrunden. På lektyg och hantverk finns flera serier med dessa fantastiska stämplar.
Därefter har jag framkallat små kort i passande storlek till mitt album. Bilderna är från bröllopet.
Jag har gjort sidorna ganska enkla för att jag tycker att bilden ska vara i fokus. Rub ons som är i bakgrunden är från Heidi Swapp. Älskar dem och dessutom är det massa olika färger i samma kit.
Till denna sidan har jag använt ett va de mönstrade papprena. Jag har sytt runt kanten. Texten är en rub ons ur eget förråd. Den lilla fjärilen som hänger är utstansat med min Epiphany Craft. Det finns en del i butiken också.
 
Fortsättning och sista delen kommer nästa vecka
 
/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: