Höstens första Dt kit

Kategori:

Höstens första dt kit anlände i brevlådan förra veckan. Så kul det ska bli att komma igång igen =)
Det var en härlig blandning precis i min smak. Papper från MME - chalkboard, cut & paste, teresa collins nya serie family stories, vita cardstock samt diverse dataljer. Jag blev genast sugen på att sätta igång och skapa något.  
Först ut är en lo med MME cut & paste underbara papper. Jag har använt ett mönsterpapper i bakgrunden samt skurit till fyra vida cardstock som jag har olika färg på. Både med mask samt skvätt mm. Den rosa tagen med ordet LOVE är från en äldre serie från Pink Paislee som heter costomize with colour. Jag har färgat med mist samt stansat ut ordet med min Cricut. I övrigt är det lite washitejp från You do samt rub ons ur eget förråd.
 
Hoppas ni gillar denna Lo för jag är riktigt nöjd med den.
 
/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: