Hildas rum...

Kategori: Allmänt

I morgon slår Hildas rum upp portarna för den nya butiken i Huskvarna och som jag nämt tidigare kommer jag att finnas där och dema scrapbooking. Det ska faktiskt bli jätte kul. Efter att jag har haft en enorm idetorka börjar jag äntligen bli nöjd med mina LO. Jag kommer att visa upp de på bloggen efter helgen. Jag kommer att dema två olika sidor med förhoppningsvis lite olika tekniker. Hoppas att så många av er som möjligt har möjlighet att komma och kika. Butiken kommer att ha öppet mellan 10-15 och jag tror att jag kommer vara med ända fram till stängning.
Denna veckan har jag känt mig lite halvdassig i kroppen precis som om jag håller på att bli sjuk. Ont i hela kroppen och på gränsen till feber så vi får hoppas att jag lyckas hålla mig frisk över helgen.
Har gjort klart två LO som jag inte hunnit lägga in i datorn förrän nu.
Blev faktiskt  nöjd med båda sidorna. Det börjar äntligen efter nästan tre år kännas som om jag börjar förstå scrapbooking. Innan kunde jag sitta en hel dag med samma sida och nu går allt som på räls. Det känns faktiskt ganska skönt. Är inte heller så väldans velig längre utan bestämmer mig ganska fort.
Allt material till dessa två sidor kommer från Hildas rum och bokstäverna är utstansade med Cricut.

      

Ha en trevlig helg och hoppas att vi ses imorn.

/Kristina

Kommentarer

  • Mira säger:

    Hej hej!

    vilka fina kort och LO du gör! Tänk om jag bodde lite närmare Huskvarna så hade jag nog tittat förbi, hade varit trevligt. På måndag ska jag köpa lite grejor på Magnolia så att jag också kan börja med scrapbooking. Kommer dock inte göra så avancerat och snyggt som du, för det kan jag inte.

    Hoppas fotokursen var rolig!

    Vi hörs! Ha det gott igelkott!

    Kramar Mira =)

    2008-08-29 | 12:12:36
    Bloggadress: http://mira.misic.se
  • Camilla säger:

    Ska bli jättekul att komma till Hildas imorgon och se vad du gör för fint, dessa nya sidor är kanon, vilken inspiration!!! kramis

    2008-08-29 | 13:19:28
  • Angelika säger:

    Wow vilka fina sidor!

    Gillar dem båda jättemycket!

    Jaha då ses vi snart , ska bli sååå roligt!!

    KRAM

    2008-08-30 | 07:09:44
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: