Pysselkväll

Kategori: Allmänt

Igår kom en kompis till mig klockan fem. Vi hade tänkt att pyssla lite. Jag tyckte precis att vi hade satt oss och börjat när jag kollade på klockan som var åtta. Man hinner inte alls så mycket som man tror att man ska hinna med. Under dessa timmar hann jag bara två kort. Det ena kortet ska en kompis få som precis har fått en liten Malte och det andra lycka till kortet kan jag inte avslöja vem som ska få ifall hon tittar in på min blogg.

             

Papprena till Malte kortet kommer från Magnolia bokstäverna och stjärnorna är utstansade med Cricut. Till lycka till kortet har jag köpt papprena från Panduro och bokstäverna är utstansade med min QuicKutz. Vet inte exakt vad det alfabetet heter. Blommorna är köpta på Hildas rum.
På söndag är det för övrigt scrapträff på Hildas rum. Jag har längtat efter detta hela sommaren så det ska bli jätte kul att träffa "pysselgänget" igen. Hoppas även att det kanske kommer några nya pysselglada tjejer.


/Kristina

Kommentarer

  • Angelika säger:

    Hej hej!!

    Vilken fin blogg du har!

    Va roligt att du börjat blogga och va mycket fint du gjort det sista, kanonfina alster!

    Ska bli så roligt att ses igen på söndag!

    ha det bra tills dess!

    Kram Angelica

    2008-08-11 | 22:55:52
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com/
  • Sara säger:

    Hej pysselfia....vilken härlig blogg du har skaffat dig. Hoppas få se lite ideer till smycken med...du gör dom så bra!

    2008-08-14 | 21:27:37

Kommentera inlägget här: