Syskon...

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag så tidigt vilket inte känns alls bra en lördag men jag har ingen ro att sova när man vet hur mycket som ska göras under dagen. Medan Björn fortfarande sover så har jag hunnit med att limma en sida som faktiskt har legat hela veckan.
Det är verkligen roligt att så många har tittat in på min blogg och tack för alla komentarer. Men jag undrar ibland om räknaren verkligen stämmer men det borde den väl göra. 



Denna bilden tog en kompis till min syster när jag var nere och hälsade på henne i Halmstad och jag tyckte att den blev kanon. Hittade även papper som passade rätt bra. Jag rekomenderar starkt ett besök till Hildas rum i Tenhult om du inte redan varit där då hon har så väldigt mycket fina saker.  Precis i min stil iallafall. Allt material till denna layout kommer därifrån.
Idag hade jag tänkt att baka lite till Tupperwarepartyt på tisdag men jag räknar även med att hinna pyssla lite.

Ha en fortsatt trevlig helg.
/Kristina

Kommentarer

  • Mira säger:

    Hej hej!

    Va söta syskonen Leek är =)

    Nu är vi hemma igen så det är bara att kika in på bloggen och se vad vi har hittat på!

    När kommer du till Kinna??

    Ha det bra! Kramar!

    2008-08-23 | 11:27:30
    Bloggadress: http://mira.misic.se
  • Sara säger:

    Hej!

    Tack för tipset om nagellacksborttagaren....de ska jag defenitivt köpa. Kramar

    2008-08-23 | 17:59:44
    Bloggadress: http://sarabjersgard.blogg.se/
  • Angelika säger:

    Å vilken jättefin LO du gjort! Den gillade jag verkligen!

    Igår packades allt ner i butiken och idag blir det flytt av varor...

    Hjälp nu börjar det kännas i kroppen vad som är på G :-D

    Stor Kram

    P.S Har du tänkt mer på det jag sa... :-D D.S

    2008-08-24 | 07:56:26
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: