Jul

Kategori: Allmänt

Det känns konstigt att det redan är jul. Kan inte förstå hur fort denna termin har gått. Tyckte precis att jag började på mitt jobb. Men det som känns mest skönt är att ha kvar samma jobb efter jul och veta ved man ska göra. Jag ska bara jobba på måndag sen är jag ledig fram till den 7 januari så det ska verkligen bli skönt. Det har varit så mycket att stå i den senaste tiden så jag har haft svårt att hinna uppdatera bloggen. Julkortstillverkningen är fortfarande i full gång men idag blev jag klar med de sista. I år blir verkligen alla mina julkort helt olika så det är rätt roligt faktiskt. Här kommer bilder på de sista julkorten för i år.



Julen kommer jag att fira med mina föräldrar i Kinna så jag åker hem redan på måndag. Det ska verkligen bli skönt att komma hem lite och bara få koppla av. Över nyår ska vi åka till Stöten med ett annat par och deras dotter. Det ska verkligen bli kul. Jag tycker dessutom att det är rätt skönt att åka iväg just över nyår. Tycker det känns lite överskattat med stora nyårsfester.
Då julkorten är klara håller jag föt tillfället på med två beställningskort som ska vara klara innan jul. Det känns faktiskt roligt att göra något annat än bara julkort.
Hoppas att ni alla får en riktigt god jul och ett gott nytt år.

/Kristina

Kommentarer

  • Sara Bjersgård säger:

    Hej där!

    Hoppas du får en mysig jul och nyår och att du får ta de lugnt hela ledigheten. Hoppas vi kan träffas snart, ta en fika och prata om allt nytt som hänt.

    Hoppas du har de bra

    Kram

    Sara

    2008-12-21 | 11:24:29
    Bloggadress: http://sarabjersgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här: