Mamma 60 år

Kategori: Allmänt

Har inte hunnit uppdatera här på bloggen på ett tag. Har haft fullt upp på jobbet och måndag och tisdag denna veckan hade jag semester då min mamma fyllde 60 år. Jag funderade länge över vad jag skulle ge i present och kände att jag ville ge något lite mer personligt. Bestämde mig för att göra ett minialbum till henne. Detta var något som passade bra då jag hade en hel kasse med spillibtar av papper. Många av papprena har jag således redan visat upp på andra LO;s men några tror jag är nya.. Hon blev verkligen jätte glad för presenten vilket kändes bra då jag har lagt ner ett x antal timmar på den. Så här blev till slut albumet.

 
     
För övrigt i helgen så var vi ute och åt på ett ställe i Varberg i lördags och igår på hennes födelsedag åkte vi ner till Halmstad där min syster bor och åt på en väldigt fin restaurang på kvällen (Pio). I våran familj har vi nämligen som en liten tradition att äta på den restaurangen en gång om år och då det inte har blivit av ännu i år var detta ett perfekt tillfälle. Det som den restaurangen är mest känd för är deras underbara plankstek. Så om ni inte tidigare har ätit där så rekomenderar jag det varmt.
Vi tog även ett klassiskt litet "familjefoto" när vi var ute och åt i helgen. Så här ser min familj ut:



Då det har varit väldigt mycket på schemat den senaste tiden har jag därför inte varit så duktig på att göra inlägg på era bloggar. Jag ska verkligen försöka bättra mig.

/Kristina
 

Kommentarer

  • Lene säger:

    Så fint den blev!!! Jag har jo sett litt under tiden, men det färdiga resultatet blev jättebra!

    Vi får vel snart ta och pyssla lite igen!



    Kram Lene

    2008-10-01 | 20:54:42
    Bloggadress: http://lenespyssel.blogg.se/
  • Angelika säger:

    Älskar verkligen ditt album, det blev ju såååå fint! Förstår att din mamma måste blivit hur glad som helst :-)

    Hoppas vi ses snart igen!

    Kram kram

    2008-10-02 | 10:44:31
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com/
  • Petra S säger:

    Heeeej!

    Vilket fint album di gjort, antar att du har en BiA !!??

    Tack för inbjudan ! Kul !!Kommer gärna nästa lördag !!

    Hör av dig om jag ska ha med mig något !!

    Kramar Petra

    2008-10-03 | 21:54:19
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: