Maskerad...

Kategori: Allmänt

Helgens maskerad undrar ni säkert hur det gick med. Som sagt var jag på stan hela lördagen för att fixa saker till maskeraden. Fann till slut den för mig perfekta outfiten. Efter mycket fixande blev vi till slut klara för maskerad. Lägger ut en bild på mig då Björn vägrade vara med på kort blev det tyvärr inget på oss båda.



Visst är jag nästan exakt kopia av en ung Marie Fredriksson? Tyckte verklig att skinn jackan blev pricken över i:et. Sen kommer det tråkiga med det hela. Väl framme på festen blir Björn så himla dålig. Han blir helt ur och får så fruktansvärt ont i magen så vi fick åka hem efter 45 minuter igen. Ett tråkigt slut men inget man kan rå för. Sedan låg han hela natten i väldans magont. Stackarn.
Men idag när jag gjorde en bloggrunda blev jag väldigt glad då jag till min förvåning upptäckte att jag hade vunnit höststämplar av LottafruH. Blev verkligen otroligt glad då jag aldrig vinner något. Tusen tack Lotta det blev verkligen en bra start på denna veckan och lite plåster på såren också faktiskt.

/Kristina

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Shit vad nice!!

    Tur du köpte den jackan för den vill jag ha!!



    Puss&kram från systeryster

    2008-09-25 | 15:56:27

Kommentera inlägget här: