Magsjuka

Kategori: Allmänt

I slutet av veckan började jag känna mig rätt återställd igen efter influensan. I torsdags skulle jag upp till Rosenlundsbadet och träna. Kände att jag började bli lite konstig när jag hade tränat en stund. Sedan började jag må illa och bli helt yr. Jag och Helena skulle träffa Björn och hennas kille på Maxi för att handla men vi fick åka hem istället. Sedan blev jag magsjuk på vägen hem, verkligen inte kul. Känner mig fortfarande helt matt i hela kroppen men börjar så smått få tillbaka lite ork. Nu hoppas jag på att få vara frisk ett tag iallafall.

På onsdag åker vi upp till Sälen. Det ska verkligen bli skönt med skidsemester och bara koppla av tillsammans med familjen. Det känns dock inbte som jag har varit på jobbet så mycket sen jul, har ju mest varit sjuk och nu ska jag ha semester. Men det känns iallafall välbehövligt så jag kan ta igen mig lite.

Ha det bra
/Kristina

Kommentarer

  • Petra säger:

    Krya på dig ! Vilken otur du har haft. Hoppas att ni får det härligt i Sälen.

    Ses den 22 !

    Kramis Petra

    2009-02-08 | 13:26:50
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/
  • Angelika säger:

    Nej fy va trist! Snacka om sjukdomsförföljd, stackars dig...

    Ja jag tror nog verkligen du behöver semester!

    Ha det så jättehärligt och njut i fulla drag! :-)

    Kram

    2009-02-09 | 18:42:04
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: