Pysselträff

Kategori: Allmänt

I söndags var jag på pysselträff hos Petra. Verkligen hur mysigt som helst och ett stort tack till Petra för all got mat och fika. Vi körde igång klockan 11 på morgonen och jag tror jag var hemma runt 7 på kvällen. Snacka om en heldag. Men jag tycker inte att man hinner så mycket på en hel dag. Jag gjorde två kort och en scrapsida men blev faktiskt väldigt nöjd med dem. Precis mina färger.

Papprena kommer från Scenic Route. Stämplen på kortet lånade jag av en kompis men jag tror den är från Tingtura design. Får väl se vem som blir den lyckligt lottade att få kortet på födelsedagen.

För övrigt så händer det inte så mycket. Som vanligt en rätt fullspäckad vecka men men. Till helgen ska vi hem till ett par kompisar så det är roligt att ha något att se fram emot under veckorna.

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: