Vattengympa och mer pyssel

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag känna mig nästan helt återtställd igen. Är bara lite täppt i näsan men det är ingen fara. Har den senaste tiden haft ett sådant sug efter attr pyssla. Satt lite i helgen och scrappade med bilderna från jul. Det blev en nekel sida men jag blev väldigt nöjd med den ändå. Mitt nya favoritmärke på papper är numera Scenic Route. Tycker verkligen att de gör fina papper och detaljer. Papprena är precis i min stil färgglada och matchar ihop. Dock är det märket lite svårt att få tag på, Kanske hittar nu på mässan.

Innan jag blev sjuk började jag på vattengympa på Rosenlundsbadet. Det var verkligen hur skönt som helst och bra träning var det också. Tror det är en sådan aktivitet som passar alla. Man kan ta ut sig så mycket som man själv orkar och vill. En bra träningsform för mig.

/Kristina

Kommentarer

  • Mira säger:

    hej hej! det går bra på jobbet =) första dagen var jag inte så trött när jag kom hem, men igår så kändes det. daniel är så glad så att få vara hemma med pappa! roligt det låter med vattengympa. Jag skulle också vilja gå på det med det är ju alltid fullt på Kaskad.

    Ha det så bra!

    Kramar

    2009-02-04 | 07:50:25
    Bloggadress: http://mira.misic.se
  • Lene säger:

    Vad skönt med vattengympa!



    Hoppas du har det bra och att vi kan ses snart igen!



    Kram Lene

    2009-02-07 | 21:50:55
    Bloggadress: http://lenespyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: