England

Kategori: Allmänt

I morgon bär det av till England. Har verkligen längtat efter denna resa. I måndags började jag dock känna mig lite hängig och blev väldigt täppt i näsan. Igår och idag känner jag mig verkligen helt kass i hela kroppen, precis som om jag håller på att få feber. Hoppas dock på att bättra på mig tills imorn. Inte kul att åka när man känner sig dålig men men jag får väl käka tabletter annars. Idag hade jag extra snälla kollegor som lät mig gå hem lite tidigare. Verkligen snällt och då hann jag vila mig en stund innan jag skulle packa. Flyget går klockan tio imorn så mamma kommer och hämtar mig här ikväll så åker vi från Kinna imorgon. Det ska verkligen bli roligt med semester.

För övrigt så har gjort klart korten från scrapträffen i söndags. Två av dem blev lite likvärdiga men ändå olika. Köpte lite nya stämplar från Kortmakaren och Stämpelgården förra veckan. Är verkligen nöjd med dem. Trädet från kortmakaren kan man varijera så mycket på ett enkelt sätt. Och stämplarna från Rachel Anne Miller har verkligen blivit mina nya favoriter. Tror jag kommer köpa mer av dem så småningom. Så här blev iallafall korten.

 

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: