Pysselträff och påskkort

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på pysselträff hos Camilla hel dagen. Vi började som vanligt klockan elva och jag var väl hemma vid halv sju tiden. Verkligen en heldag. Idag fick jag faktiskt ganska mycket gjort. Känner mig verkligen nöjd med dagen. Gjorde tre kort och en LO. Inte illa tycker jag.

Har även hunnit göra färdigt några påskkort i helgen. Har använt de nya stämplarna från Forma Hantverk. Har även använt de nya alfabeten jag köpte på mässan. Disco och Dragonfly. Efter dagens pysselträff blev jag dock sugen på fler alfabet. Men men det får nog vänta ett tag.


För övrigt så är det en rätt fullspäckad vecka med olika saker. Måndag kvällsmöte på jobbet, tisdag framkallning på fotokursen, onsdag fotokurs och sedan hem till Kinna, torsdag bär det av till England. Rätt så späckad vecka kan man säga. Men oj så roligt det ska bli att åka till England. Ska bli kul att träffa syrran då vi inte har sets på ett tag.

/Kristina

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Så fina kort du gör! Har du pratat med Madde än? Vi får höras. Jag kan fixa nån inflyttnigspresent om du vill? Kram

    2009-03-22 | 20:02:42
  • Lene säger:

    Det var jättetrevligt i går.



    Kram

    2009-03-23 | 06:12:12
    Bloggadress: http://lenespyssel.blogg.se/
  • Angelika säger:

    Å vilka ljuvliga påskkort!

    De är så fina stämplarna och papprena från Forma...

    Hoppas ni får det toppen i England nu då! :-)

    Stor Kram Angelica

    2009-03-24 | 08:28:48
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: