Helgens äventyr

Kategori: Allmänt

Så var det en ny vecka igen. Jag kan inte fatta vart helgerna tar vägen, tycker de går alldeles för fort. Och nu har det dessutom varit en extra dag. Men helgen har iallafall varit bra.
Fredag: Vi tog det bara lugnt och grillade lite på kvällen.
Lördag: Vi åkte först till Halmstad för att för att hämta upp Helena och Peter. Sedan åkte vi vidare till Helsingborg och tog där färjan över till Helsingör. Väl framme där så gick vi mest omkring och strosade. Kan ni tänka er att vi åkte därifrån utan att ha handlat en enda spritflaska. Jag handlade endast lite småplock till jobbet. På vägen hem åkte vi förbi Ittala autlet i Höganäs. Sedan gjorde vi trerätters till kvällen med Helena och Peter.
Söndag: Vi tog det lugnt på förmiddagen och sedan åkte vi så smått hemåt. Vi stannade till i Ullared på Panduro autlet och sedan MQ autlet. Som ni förstår så har det blivit en del autlets i helgen men det är ju alltid roligt. Panduro var särskilt en höjdare och där fyndade jag en del saker.
Förra veckan färdigställde jag två sidor till mitt album. Blev inte helt nöjd mendet får duga så. Man kan ju inte pilla hur länge som helst med samma LO.

Förra veckan grejade jag även en del med kursen digital bildbehandling som jag går. Tyckte att jag fick till rätt så coola kort. Tänte använda de till en sida i mitt album som jag fick ett tips av för längesedan. Fråga inte hur jag har gjort för jag kommer säkert inte att kunna göra om det.


/Kristina

Kommentarer

  • Angelika säger:

    Hihi! Va bra sidorna blev!

    Vilka roliga hattar - förstår att du var tvungen att få lite bilder :-)

    Låter som du haft en superhärlig helg.

    ha det gott!

    Kram

    2009-05-07 | 08:41:17
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: