Äntligen lite uppdatering

Kategori: Allmänt

Nu var det verkligen längesedan som jag uppdaterade bloggen. Skäms. Det har varit väldigt stressigt sedan jul med allt kring flytten. Nu börjar vi komma iordning tycker jag allt. Har världens snällaste och bästa föräldrar som har varit här en hel vecka och hjälpt oss med att måla, sy gardiner med mera. Är supertacksam för all hjälp. Själv har jag hjälpt till att sy, beställa möbler, handla saker, skruva ihop möbler med mera med mera så min vecka har varit rätt så fullspäckad kan man säga. Men nu känner vi oss väldigt nöjda. Misstänker att många är sugna på att se lite bilder på huset. Här kommer bilder på själva huset. Har varit lite svårt att ta då det är väldigt mycket snö runt huset. Skulle skotta lite snö på taket av växthuset och jag sjönk ner till knäna i snön.


Det var bilderna på huset så långt. Sen kommer det bästa med huset nämligen pysselrummet. Har alltid önskat mig ett eget pysselrum så jag har lagt rätt mycket krut på det men nu är det nästan precis som jag alltid har föreställt mig. Är verkligen supernöjd. Skuttar runt av lycka. Det saknas lite saker i fönstret och lite alster som jag har gjort men annars är det klart.

Pappa tyckte det var trevligt om pysselrummet var iordning så han har målat både tak och väggar och Björn har hjälpt till att sätta upp alla hyllor och skrivbord precis som jag ville ha det. Nu gäller det bara att börja skapa i rummet men det lär väl inte bli svårt att finna inspiration när man har ett helt rum fullt med saker.
Nu har jag visat det bästa med huset sen kommer givetvis fler bilder på övriga huset också=)

Kram på er alla

/Kristina

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Så fint ni fått det. Kommer kanske förbi nån gång och bara tittar om det är ok. Ha det så bra kram

    2010-02-06 | 19:50:53
  • Petra säger:

    Sååå härligt ni har det ! Ser fram emot att komma dit.

    Sköt om dig.

    Kram Petra

    2010-02-06 | 22:01:30
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: