Nytt År

Kategori: Allmänt

2009 avslutades bra och det nya tycker jag har börjat riktigt bra. Tror 2010 kommer bli ett kanonår. Känner det på mig. Nyår firades i Kinna med vännerna och massa god mat. Fyrarätters var det på menyn. Linnea ansvarade för menyn med vissa ändringar från mig och Björn. Så här såg menyn ut:

  • Till förrätt åt vi olika små snittar
  • Till varmrätt åt vi oxfile med rotfruktsterrin och svampknyten och rödvinssås
  • Den första efterrätten bestog av hallonpannacotta med björnbärssås och kex
  • Sedan serversde vi chokladfondy med massa frukter och både vit och mörk choklad

Verkligen en bra start på det nya året.
Här kommer förresten en bild från nyår.


För övrigt så är det snart dax att börja packa. Nu är det mindre än tre veckor kvar till flytten och jag har inte packat en pinal ännu så nu måste jag ta mig i kragen.
Det är även mycket som ska planeras med färg, möbler mm.


Gott nytt år till er alla
/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: