Rosenlundsbadet 2011-08-29

Kategori: Allmänt

Igår var vi med Sigrid på relaxen på Rosenlundsbadet. Det var en helt otroligt lyckad eftermiddag. Sigrid bara älskade det. Hon plaskade i vattnet och skrattade och pratade hela tiden. När vi kom hem var hon helt slut och hade helt skrynklig babyhud. Så mysigt.


Den senaste tiden har jag varit helt fastklistrad i pysselrummet. Har gått flera kurser om mixed media. http://christytomlinson.typepad.com/christytomlinson/ Christy som har kurserna är bara helt underbar. Så många skratt får man och hela min skapande process har utvecklats enormt. Känner mig så kreativ och lycklig. Detta är precis det jag vill göra lååååång tid framöver.
Håll utkik i Hildas Rum bloggen eller på hemsidan. Det kommer komma kurser i höst.

Här kommer en Lo som jag gjorde för ett tag sen med Crates papper. Nöjd blev jag med denna enkla sida som inte tid flera dagar att göra. Lite skönt ibland att bara göra något lite mer enklare projekt.


/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: