Sommaren

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har inte riktigt hunnit med under sommaren. Sammanlagt tror jag vi var hemma en vecka av 7½ som Björn var ledig. Så skönt har det varit. Mestadels har vi varit i Varberg men även en del i Båstad. Tiden går alldeles för fort och nu känns det plötsligt som höst vissa dagar.
Sigrid har vuxit en massa under sommaren och är inte längre en liten tjej. Hon har börjat skratta, äta mat, åla sig fram ,vända sig mm. Mammas lilla tjej vad stor du har blivit redan.

De senaste två veckorna har jag mest tillbringat i pysselrummet. Har gått en helt underbar nätkurs. She art workshop. Så fantastiskt roligt. Känner att jag verkligen har blivit så mycket mer kreativ och tänker lite i andra banor när jag scrappar. Mer om det i nästa inlägg.

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: