Lo: Mina första skor

Kategori: Allmänt

Denna lo gjorde jag som dt för Hildas Rum för ett tag sen men har glömt blogga den. Sigrid fick supersöta små Converse när hon var bebis. Nu är de tyvärr för små. Måste köpa nya, älskade verkligen dessa. Så tuffa på henne.


Det känns så sorgligt i mitt hjärta när jag tänker på att Hildas Rum ska lägga ner. Det som har skapat så mycket glädje hos mig och inspirerat till så mycket pyssel. Sen alla underbara människor som jag har träffat. Det blir inte lika spontant nu när man inte träffas på scrapträffar...=( och underbart söta Angelica som har fixat och donat så mycket med oss DT tjejer och med butiken. En liten sorg är det allt men hur som så klart att våran vänskap kommer finnas kvar och det är ju det vikigt. Inte butiken i sig. Får helt enkelt bli stammis hos någon annan.

Hur som imorn åker vi på "kryssning" i skärgården så det ska verkligen bli superskoj. Mysigt att ha semester tillsammans och bara göra sådant som man gillar.

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: