Vätterscrappen + Några kort

Kategori: Allmänt

Igår var jag på Vätterscrappen i Tenhult. Så himla trevligt var det. Tack till söta Angelica som hade fixat allt och fixade under dagen. Vi var ca 50 pysselglada tjejer så det var fullt ös. Dock får jag själv inte gjort så mycket på dessa träffar men trevligt hade jag iallafall. Jag pysslar bäst i min ensamhet i mitt pysselrum men jag fick så mycket inspiration så nu är det bara att pyssla vidare hemma.

En annan sak som var bland de bättre med dagen var att jag träffade en av mina nya kollegor till hösten. Såååå himla gullig. Det kommer bli så bra. Är väldigt nöjd att få en nystart till hösten och börja på ett nytt ställe.

Förra veckan gjorde jag några kort. Lite snarlika men jag blevväldigt nöjd med dem ändå. Bra att ha lite kort på lager hemma ifall man vill ge bort ett kort.


Idag har vi varit i kyrkan så Sigrid har fått hämtat sin dopängel. Mysigt faktiskt. Dock har Sigrid inte varit helt pigg det verkar som hon är på väg att bli sjuk igen. Lilla tjejen.

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: