Jippie

Kategori: Allmänt

Jag blev väldans glad häromdagen när det visade sig att jag vann med min skiss både för En liten butik och Little Yellow House. Det känns hur roligt som helst att någon tycker om mina saker. Jag är ju väldans självkritisk när det gäller det mesta.
Kommer dessutom få två priser hemskickade på posten...=) Spännande spännande.

Hur som så har jag anmält mig till Inzpiras stora vårtävling. Kolla in deras blogg för med info. Jag är dessutom klar med min första utmaning. Ska bara fota och skicka in den. Sen nästa vecka väntar en ny spännande utmaning. Tjoho så skoj. Har jobbat med detta projekt hela veckan så hoppas verkligen att de gillar vad jag har gjort. Tyvärr så kommer det inte visas i bloggen innan tävlingen är avgjord så ni får vänta.

Har hunnit göra en lo idag.

Också med papper från Lily Bee design. Tycker denna blev lite bra och annorlunda faktiskt.

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: