Lo: You and me together

Kategori: Allmänt


Idag har jag gjort klart en lo som legat länge men jag körde fast lite. Har använt Lily Bees papper. En av mina favoritpapper för tillfället. Blev rätt nöjd med det färdiga resultatet faktiskt.

Jag älskar att köpa kit med alla papper i en serie samt detaljer. Det blir så lätt att skapa då. Lite dyrt blir det dock men men det är det värt.

Har skickat in mitt första bidrag till Inzpiras tävling. Nu väntar deltävling 2. Den tycker jag är megasvår. Måste verkligen tänka ut något bra. Man vill ju vinna...=)

För övrigt så känns det som jag har flyttat in på friskis. Måste komma i trim till sommaren. Mätte måttet runt magen häromdagen. 6 cm mindre än i påskas när jag mätte. Och runt låren 4 cm mindre. Konstigt för jag ser det inte själv. Känns typ som jag inte gått ner något. Häromdagen fick jag dessutom en konstig tanke. Funderade på att gå ut och springa en sväng. Detta är dock bara en tanke ännu men vem vet kanske blir så en dag. Typ inte alls likt mig att vilja motionera. Men det känns ju lättare när man ser ett resultat.

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: