Tävlingsbidrag en liten butik

Kategori:

Utmaningen är att skapa något i bruna nyanser. Detta är ju så svårt för mig som verkligen inte är så förtjust i bruna nyanser. Men jag började måla ett motiv och vips så var ett kort klart. Jag bled dessutom väldans nöjd med detta kort (trots färgerna)
Papper kommer från echo park. Stämplar från Tim Holtz. Jag var tvungen att beskära lite utanför kortet efter som vissa detaljer sticker ut en bit utanför kortet.
Jag håller verkligen alla tummar och tår för att jag vinner. Skulle verkligen vilja ha det nya kitet från Lily Bee design.
Imorn kommer ett längre inlägg om dagens roligheter...=)
 
/Kristina

Kommentarer

  • Annika - kort & gott säger:

    Vad snyggt det blev! Både motivet och kortet!
    kram Annika

    Svar: Tack snälla Annika...=)
    Kristina Leek

    2012-09-01 | 23:01:26
    Bloggadress: http://annikakortogott.blogspot.se/
  • Emelie säger:

    Jättefint kort!
    Färgläggningen blev verkligen super!
    Kram Emelie

    2012-09-06 | 20:42:21
    Bloggadress: http://emeliespysselsida.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: