Min dinglis

Kategori:

Sigrid har ingen speciellt gosedjur men hon gillar sin Dinglis extra mycket. Därför tyckte jag det var lite roligt att scrappa något med de fotona.

För ett tag sedan sprang jag på en tavla att hänga små lappar/papper i. Vet inte om den heter något speciellt. Hur som så fick en ide om att scrappa något på den. Ville använda mycket olika färger. Först har jag använt ett lager gesso.

Denna gesso från Claudine Hellmuth är min absoluta favorit. Har provat många olika märken men denna är den jag gillar bäst.

Sedan har jag kladdat med distress stain, mist samt gelatos. Masken som jag har använt är en av de nya från Prima. Stämplar som jag har använt i bakgrunden är från You Do. Papper kommer från Teresa Collins. Allt material finns i butiken (Lektyg och Hantverk)

I påsk kommer vi ta det riktigt lugnt så jag förhoppningsvis kommer på benen igen. Har inte alls mått så bra sista tiden. Men hoppas på att lite vila ska göra susen. Har dessutom tagit ut lite semester så det blir lite extra ledigt tillsammans. Mysigt.
 
Kram på er
/Kristina

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: